Wij doen onze uiterste best u correct te informeren, te benaderen, van de juiste informatie te voorzien en u overigens goed door te verwijzen waar dat nodig is. Is er toch iets misgegaan, dan kunt u bij ons uw klacht indienen.
Wij hebben een interne klachtenregeling die een goede en snelle behandeling van uw klacht waarborgt.
Heeft u dus een klacht over een gerechtsdeurwaarder van ons kantoor of over onze dienstverlening? U kunt dan uw klacht schriftelijk indienen bij onze klachtenfunctionaris.
Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen u schriftelijk over de verdere gang van zaken informeren.
De Best & Partners
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Wegalaan 32
2132JC Hoofddorp
info@debestenpartners.nl
Bent u het niet eens met de uitkomst? Dan bestaat ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders bij de Rechtbank Amsterdam.
Kamer voor Gerechtsdeurwaarders
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam
Tel: 020–541 28 25
Kamer voor Gerechtsdeurwaarders via rechtspraak.nl
Download hier de klachtenregeling
Ontdek wat u zelf kunt doen. Zet vandaag de eerste stap naar een schuldenvrij bestaan.
Uw mogelijkheden