Aanmaning ontvangen

Een aanmaning ontvangen? Onderneem actie en wacht niet langer.

Ondanks een of meerdere herinneringen heeft u uw rekening niet betaald. Wij zijn ingeschakeld om het openstaande bedrag bij u te innen. Om deze reden heeft u een aanmaning van ons ontvangen. Hier hoeft u niet van te schrikken, maar u moet wel actie ondernemen. Wij weten als geen ander dat er allerlei redenen kunnen zijn voor een betalingsachterstand en dat iedereen in een dergelijke situatie verzeild kan raken. Desondanks zullen we tot een oplossing moeten komen en hier kunnen we u bij helpen.

Neem contact op
Misschien kunt u het openstaande bedrag niet in één keer betalen of bent u van mening dat er iets niet klopt. Wat de reden ook is dat u nog niet heeft betaald, neem contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Dit kan bijvoorbeeld een betalingsregeling zijn of andere hulp bij uw schulden.

“Het is belangrijk om niet af te wachten en actie te ondernemen. We kijken en denken graag met u mee”

Direct betalen
Voorkom dat wij verdere maatregelen treffen die kostenverhogend zijn. Wacht niet langer en maak het bedrag direct online over met iDEAL. (Zie hiervoor de QR code op onze brieven of de email links) Er zijn ook andere betaalmethodes. We willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken.

Komt u er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via info@debestenpartners.nl of 023-5613465.

Deel deze pagina op: